Bestelautoverzekering

  • Premiekorting bij schadevrij rijden
  • Vandalisme gedekt vanaf Beperkt Casco
  • Aanvullende verzekeringen
Zoek adviseur
Een van de grootste verzekeraars ter wereld
Meer dan 217.000 klanten in Nederland
Sinds 1870 actief in Nederland

Bestelautoverzekering

Als uw bestelauto belangrijk voor u is, verzekert u deze goed. Dat kan met de Generali Bestelautoverzekering. U kiest uit verschillende dekkingen, zodat u precies verzekert wat u belangrijk vindt. En dat tegen een aantrekkelijke premie en met een uitstekende service.

Belstelautoverzekering

Verzeker wat u belangrijk vindt

Onze Bestelautoverzekering biedt de verplichte WA-dekking, die u kunt uitbreiden met de Beperkt Cascodekking of de Volledig Cascodekking (all risk). Daarnaast kunt u uw Bestelautoverzekering uitbreiden met aanvullende verzekeringen, zodat deze zo goed mogelijk aansluit bij uw wensen en behoeften. U bepaalt zelf hoe uitgebreid u uw bestelauto verzekert.

Dekkingen

WA

Voor een bestelauto moet u minimaal een Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering (WA) afsluiten. De WA-dekking van uw Bestelautoverzekering vergoedt schade die u met uw bestelauto bij anderen veroorzaakt. Zowel letselschade als materiële schade.
Meer over WA

WA BEPERKT CASCO

Bij de Bestelautoverzekering kunt u de verplichte WA-dekking uitbreiden met de Beperkt Cascodekking. Met deze dekking verzekert u zich tegen diverse schades aan uw eigen bestelauto. Bijvoorbeeld ruitschade en schade aan uw bestelauto door inbraak en vandalisme. Ook diefstal van uw bestelauto is verzekerd met Beperkt Casco.
Meer over Beperkt Casco

VOLLEDIG CASCO

De meeste schades aan voertuigen ontstaan door een aanrijding of een botsing. WA in combinatie met Volledig Casco (all risk) biedt de uitgebreidste dekking. Met Volledig Casco bent u ook verzekerd tegen schade aan uw eigen bestelauto als dit het gevolg is van een aanrijding of botsing die u zelf veroorzaakt heeft. De financiële impact van deze schade is vaak groot.
Meer over Volledig Casco

Aanvullende informatie

VERZEKERD VAN ALLE AANDACHT

Wilt u meer informatie over onze Bestelautoverzekering? Neem dan gerust contact met ons op. Wij staan voor u klaar en geven graag antwoord op uw vragen. Zoals u dat wilt: telefonisch, per e-mail, via de chat of via het webformulier. Wat u het prettigst vindt. Hoe u ons ook benadert, wij geven u de aandacht die u nodig heeft. Wilt u advies? Dan kunt u terecht bij uw financieel adviseur.

BESTELAUTOVERZEKERING AFSLUITEN

Heeft u interesse in de Generali Bestelautoverzekering? Of wilt u advies? Dan kunt u terecht bij uw adviseur. Uw adviseur kan een offerte voor u opvragen en u helpen uw verzekeringen zo goed mogelijk te laten aansluiten bij uw persoonlijke situatie.

Heeft u nog geen adviseur? Maak dan een afspraak met een onafhankelijke adviseur in uw regio

Zoek adviseur

Zoek een adviseur bij u in de buurt Zoek adviseur

Welke Bestelautoverzekering heeft u nodig?

 WAWA + Beperkt CascoWA + Volledig Casco
Schade aan anderen
Schade aan andermans spullen
Brand
Diefstal, inbraak, joyriding
Ruitbreuk
Botsing loslopende dieren  
Storm, hagel, overstroming
Vandalisme
Slippen en omslaan    
Te water raken
Aanrijding

Aanvullende dekkingen

Ongevallen Inzittenden

Veroorzaakt u of een andere bestuurder van uw bestelauto een verkeersongeluk met blijvend letsel of zelfs overlijden tot gevolg? Dan volgt er niet standaard een financiële tegemoetkoming voor de inzittenden van uw bestelauto. Wij keren wel een bedrag uit als u de aanvullende verzekering Ongevallen Inzittenden heeft afgesloten.

Verhaalservice Bestelauto

Het oplossen van een juridisch conflict met de tegenpartij na een verkeersongeval kan u veel tijd en energie kosten en ergernis bezorgen. Voorkom dit alles door de aanvullende verzekering Verhaalservice af te sluiten bij uw Generali Bestelautoverzekering. Dan krijgt u juridische hulp bij het verhalen van materiële schade.

Handige links

Service & Advies

U kunt ons bellen

088 668 00 00 Bel mij terug
(lokaal tarief)


Chatten


Stel uw vraag

Vraag stellen
Generali verzekeringen

Kies zelf hoe u geholpen wilt worden. Stel vragen telefonisch, via de website, e-mail of WhatsApp.

Meta Oehlenschläger
Senior Klantadviseur

  1. U meldt de schade

    Schade melden kan telefonisch, online of per post. Stuur uw schadefoto’s en andere belangrijke informatie naar ons toe .

  2. Controle

    Wij nemen de schademelding in behandeling en controleren uw melding. Binnen 1 werkdag ontvangt u van ons een bevestiging.

  3. Vergoeding of schade-expert

    Is de schade verzekerd, dan vergoeden wij de kosten. In sommige gevallen schakelen we een schade-expert in. Deze neemt contact met u op.

  4. Uitbetaling schade

    Heeft u recht op een schadevergoeding? Wij betalen het schadebedrag zo snel mogelijk aan u of uw adviseur.

Regel uw zaken eenvoudig online