Onze afdelingen

Schade en Inkomen

Bij Generali zijn klanten verzekerd van aandacht. Dat geldt voor particulieren, intermediairs, bedrijven of ondernemers. Al onze producten en diensten stemmen we dan ook zo goed mogelijk af op de klantwens. De unit Schade en Inkomen is de spil in onze drang naar innovatie. Van product- en prijsontwikkeling, tot schadeafhandeling en relatiemanagement.

Pensioen en Leven

Wist je dat meer dan de helft van de jongeren alleen een globale blik op het pensioen werpt? De afdeling Pensioen en Leven heeft als uitdaging om te laten zien dat op tijd investeren in je pensioen juist wél heel belangrijk is. De blik is dan ook naar buiten gericht. Snel schakelen, korte lijnen en een grote mate van zelfstandigheid zijn daarbij heel belangrijk.

Informatievoorziening

IT is de rode draad door onze business. Iedereen binnen Generali heeft er mee te maken. Of het nu gaat om het installeren van de juiste programma’s en tools, printerinstellingen, interne informatievoorziening of de behoefte aan een analytisch data warehouse. Dankzij deze dienstverleners ‘pur sang’ kan de rest van het bedrijf zijn werk met plezier doen. En krijgen klanten de juiste e-mail of brief toegestuurd. Je weet pas wat je mist, als deze business unit er niet is.

Finance en Risk

Generali heeft altijd en overal aandacht voor de klant. Pas als de klant tevreden is, dan zijn wij het ook. De Business Unit Finance en Risk deelt die mening, maar vindt het nog belangrijker dat de cijfers kloppen. Van financiële jaarrekeningen tot risicomanagement. Finance en Risk weet hoe Generali er financieel voor staat en hoe we eventuele risico’s beheersbaar houden.

Staff

Om de meest persoonlijke verzekeraar in Nederland te zijn, is aandacht voor mensen onmisbaar. Voor onze klanten én voor onze eigen mensen. Binnen de Generali Group werken we wereldwijd met dezelfde waarden: deliver on the promise, value our people, live the community en be open. Onze ruim 350 gedreven en deskundige werknemers bepalen het succes van onze organisatie. En dat waarderen we enorm. De Business Unit Staff bestaat uit het Facilitair Bedrijf, Service & Advies, Corporate Development, Directiesecretariaat, Juridische Zaken, Corporate Compliance en Internal Audit.