Schade melden

Schade is vervelend genoeg. Daarom bepaalt u zelf bij ons hoe u schade meldt. Schade melden kan via het formulier 'schade melden', maar ook telefonisch, per e-mail of per post. U kunt erop vertrouwen dat wij een schade waarvoor u verzekerd bent snel en soepel afwikkelen.

ONLINE SCHADE MELDEN 

Met onderstaand formulier kunt u eenvoudig een schade melden. Vul het formulier volledig in en geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de schade. Hoe meer relevante informatie over de schade u ons toestuurt, hoe beter wij de schade voor u kunnen afwikkelen. Heeft u bijvoorbeeld foto's van de schade of een ingevuld Europees schadeformulierVoeg deze dan bij het formulier.

Lees hier meer over de behandeling van uw schademelding

Uw gegevens

Bijlagen toevoegen


TELEFONISCH

Als u schade heeft, kunt u natuurlijk persoonlijk contact met ons opnemen. Wij luisteren naar uw verhaal en leggen graag uit hoe wij de schade afwikkelen. Wilt u schade melden? U kunt ons 24/7 bereiken. Heeft u vragen over de afwikkeling van een schade? Neem dan contact met ons op tijdens de openingstijden van ons Klantcontactcentrum Schade: van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur. U bereikt ons via de volgende telefoonnummers:

  • 088 - 668 08 70
  • WhatsApp: 06 - 21393226
  • 020 - 660 44 88 — voor spoedgevallen (vanuit Nederland)
  • 0031 - 20 660 44 88 — voor spoedgevallen (vanuit het buitenland)

POST OF E-MAIL

Schade melden per e-mail kan via schademelden@generali.nl. Meldt u uw schade liever per post? Hier vindt u ons postadres

REACTIETERMIJN 

Wij reageren altijd zo snel mogelijk op uw schademelding. Wilt u weten wanneer u de eerste inhoudelijke reactie kunt verwachten? Hier vindt u onze reactietermijnen