Schade melden

Schade is vervelend genoeg. Daarom bepaalt u zelf bij ons hoe u schade meldt. Schade melden kan via het formulier 'schade melden', maar ook telefonisch, per e-mail of per post. U kunt erop vertrouwen dat wij een schade waarvoor u verzekerd bent snel en soepel afwikkelen.

ONLINE SCHADE MELDEN 

Met onderstaand formulier kunt u eenvoudig een schade melden. Vul het formulier volledig in en geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de schade. Hoe meer relevante informatie over de schade u ons toestuurt, hoe beter wij de schade voor u kunnen afwikkelen. Heeft u bijvoorbeeld foto's van de schade of bij een autoschade een ingevuld Europees schadeformulierVoeg deze dan bij het formulier.

Lees hier meer over de behandeling van uw schademelding

Uw gegevens

Bijlagen toevoegen


TELEFONISCH

Als u schade heeft, kunt u natuurlijk persoonlijk contact met ons opnemen. Wij luisteren naar uw verhaal en leggen graag uit hoe wij de schade afwikkelen. Wilt u schade melden? U kunt ons 24/7 bereiken. Heeft u vragen over de afwikkeling van een schade? Neem dan contact met ons op tijdens de openingstijden van ons Klantcontactcentrum Schade: van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur. U bereikt ons via de volgende telefoonnummers:

  • 088 - 668 08 70
  • WhatsApp: 06 - 21393226
  • 020 - 660 44 88 — voor spoedgevallen (vanuit Nederland)
  • 0031 - 20 660 44 88 — voor spoedgevallen (vanuit het buitenland)

POST OF E-MAIL

Schade melden per e-mail kan via schademelden@generali.nl. Meldt u uw schade liever per post? Hier vindt u ons postadres

REACTIETERMIJN 

Wij reageren altijd zo snel mogelijk op uw schademelding. Wilt u weten wanneer u de eerste inhoudelijke reactie kunt verwachten? Hier vindt u onze reactietermijnen