generaligis wordt generali.nl

generaligis wordt generali.nl
Voorheen vond u op generaligis.nl alle specifieke intermediair-informatie. Deze aparte, afgeschermde omgeving vervalt. Via www.generali.nl/inloggen komt u op de pagina waar u naar keuze kunt inloggen in GO!, Meetingpoint of de Webwinkel. Software, informatie over tarieven en de provisieregeling vindt u in GO!. Ook het Digitaal Archief vindt u in GO!

Nieuw! www.generali.nl
Maandag 20 februari lanceerden wij onze geheel nieuwe website; www.generali.nl is zowel uiterlijk als inhoudelijk rigoureus aangepast. U vindt er specifiek voor de onderneming, de ondernemer en de particulier informatie over onze verzekeringen. En natuurlijk ook voor u. Onder de menu-optie ‘adviseur’ vindt u informatie gericht op het intermediair.

Daarnaast zijn ook nieuw:

  • De thematische benadering gericht op u en uw relaties: Onze relaties vinden aansprekende en herkenbare thema’s en onderwerpen, zoals bijvoorbeeld: ‘Stel ik wordt ziek, wat nu? En ‘U het advies, uw klant het dagelijks onderhoud’
  • Product-reviews: Relaties kunnen voortaan elk van onze producten reviewen. Iedere review plaatsen wij direct bij het producten waarover deze gaat.
  • Focus op pensioen- en inkomensverzekeringen: Informatie houden wij kort, bondig en begrijpelijk. Wij verwijzen altijd naar u voor meer informatie of advies.
  • Zoekfunctie ‘Zoek adviseur’ verbeterd; Een (potentiële) relatie kan aangeven of hij bijvoorbeeld specifiek zoekt naar een pensioenadviseur. Als hij deze gevonden heeft, kan hij zelf contact opnemen op basis van de getoonde contactgegevens (o.a. e-mail of website), of kan hij via een webformulier aangeven dat hij in contact wil komen met deze adviseur. Wij zorgen dat dit verzoek direct terecht komt bij die specifieke adviseur.

 

Cookiegebruik door Generali

Generali Verzekeringsgroep is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor gebruik van cookies.

Generali maakt op deze website gebruik van functionele cookies en cookies voor webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen.

Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies.

Meer weten over cookies?

Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine bestandjes die door websites waaraan u een bezoek brengt op uw computer geplaatst worden. Cookies worden door Generali gebruikt om te herkennen dat u onze website eerder hebt bezocht en om informatie te verzamelen over uw gebruik van onze website.

Overzicht gebruikte cookies
Naam: __utma, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
Doel: Google Analytics cookies, benodigd voor registratie van statistieken.

Naam: NID, HSID, SSID, APISID, SAPISID, SID, S, S_awfe,
Doel: Google Maps functionaliteit

Naam: VISITOR_INFO1_LIVE, use_hitbox, PREF
Doel: Youtube Video

Naam: ASP.NET_SessionId
Doel: Bijhouden van sessiegegevens

Naam: .ASPANONYMOUS
Doel: Bijhouden van sessiegegevens

Naam: DotNetNukeAnonymous
Doel: Bijhouden van sessiegegevens

Naam: Language
Doel: Bijhouden van taalvoorkeur

Naam: Rvplist
Doel: Bijhouden van sessiegegevens

Naam: HeadDivNew1970
Doel: Bijhouden van sessiegegevens

Cookie-instellingen in uw internetbrowser
U heeft de mogelijkheid om uw internetbrowser(s) zo in te stellen dat u geen cookies van Generali ontvangt. Er zijn echter verschillende browsers in omloop. Raadpleeg eventueel de help-functie van uw browser voor het doorvoeren van de gewenste instellingen. Verwijdert u eerder geplaatste cookies of weigert u cookies dan kan het gebeuren dat u geen toegang hebt tot (onderdelen van) de website.

Uw feedback

“Het zou handig zijn om verzonden stukken niet alleen in het Digitaal Archief te zetten, maar ook schriftelijk aan ons te communiceren.” In het Digitaal Archief kunt u zelf aangeven op welke manier wij u over nieuwe documenten informeren. Standaard ontvangt u een e-mail met een link naar de nieuwe documenten. U kunt er ook voor kiezen om de documenten als pdf via e-mail te ontvangen of op papier. U ontvangt dan geen e-mail als er nieuwe documenten in het digitaal archief zijn geplaatst.
Uw feedback

“Goede bereikbaarheid, zowel per e-mail en telefonisch. Op verzoeken krijgen wij snel reactie.” Wij hebben afspraken over het snel beantwoorden van de telefoon en van e-mails. Juist ook in het kader van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. We zijn blij dat het ook zo wordt ervaren.
Uw feedback

Uw Generali

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u ergens op reageren?

Schade melden 088 - 668 08 70 (lokaal tarief) 088 - 668 08 10 (pensioen en leven) (lokaal tarief) 088 - 668 08 20 (inkomen en schade) (lokaal tarief) Wij bellen u! leven@generali.nl schade@generali.nl inkomen@generali.nl Generali Postbus 1888 1110 CL Diemen
meer service
Adviseur in de buurt

Vul uw postcode in en vind de adviseur bij u in de buurt.

uitgebreid zoeken
Feedback
  • Generali Group

    De Generali verzekeringsgroep is onderdeel van de internationale Generali Group. Een van de drie grootste verzekeraars in Europa. En een van de grootste financiële multinationals in de wereld. Generali heeft een sterke financiële positie en staat borg voor solvabiliteit, stabiliteit en betrouwbaarheid.

    meer weten
  • Fondsen en koersen

    Beleggen is een van de manieren om vermogen op te bouwen. Om te bepalen of beleggen voor u de juiste keuze is, krijgt u van ons alle informatie over hoe wij omgaan met uw beleggingen. Van het profiel van onze verschillende fondsen tot de koersen en rendementen.

    meer weten
  • Wijzer in geldzaken

    Wij vinden het belangrijk dat u precies weet waar u aan toe bent met een verzekering bij Generali. Wilt u algemene informatie over verzekeringen en geldzaken? Kijkt u dan eens op de website van Wijzer in geldzaken.

    meer weten
  • Keurmerk Klantgericht Verzekeren

    Wij zijn pas tevreden over de kwaliteit van onze dienstverlening als u tevreden bent. Wij maken daarom concrete afspraken over klantgericht verzekeren. Afspraken waar u ons aan kunt houden. Daar hebben we ook het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voor gekregen.

    meer weten
login
False